Prosíme zákazníky, aby při vrácení zboží dodržovali tento postup. Velmi tím urychlíte celé reklamační řízení. Pokud reklamaci provedete nesprávně, nemůžeme odpovídat za případné chyby.

Postup pro vrácení a výměnu zboží:

  1. Kontaktujte technickou podporu na adrese info@speedbox-tuning.com, uveďte číslo objednávky a popište svůj problém.
  2. Pracovníci technické podpory se Vám nejprve pokusí promoci problém vyřešit, případně vytvoří reklamační událost. Bude Vám nabídnuta výměna čipu, nebo vrácení peněz. Díky tomuto kroku budeme vědět, že máme Váš balík očekávat.
  3. Ke zboží přiložte krátký popis důvodu reklamace/vrácení. Vše pečlivě zabalte.
  4. a) Vyplňte tento štítek a nalepte jej na balík.

                            nebo

          b) Na balík napište tyto informace:
              - příjemce:

                               Ebike Electronic s.r.o.
                               K Nemocnici 938/21
                               74101 Novy Jicin
                               Czech Republic

              - odesílatel
              - číslo objednávky
              - položka, počet ks, HS kód
              - informaci, že obsahem balíku je reklamované zboží

             Pokud nebude balík obsahovat všechny tyto informace, balík nemusí být správně proclen, bude Vám celním úřadem vrácen a Vaše reklamace nebude vyřízena.

  1. Je-li dopravcem vyžadováno přiložení/doložení dokladů k odesílané zásilce za účelem celního řízení, vyplňte proforma fakturu (odkaz), která je určena výhradně pro celní řízení při výměně/vrácení zboží. Proforma není daňovým dokladem.

Proforma faktura ke stažení zde

Uchovejte si sledovací číslo pro případné dohledání zásilky.

Pracovníci SpeedBox Tuning Team jsou vám k dispozici na e-mailu info@speedbox-tuning.com a rádi vás celým procesem vrácení a výměny zboží provedou.